آیا برای خرید از فروشگاه اینترنتی پاشنه، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با توجه به اینکه جهت اضافه کردن کالا به سبد خرید نیاز به ثبت نام در سایت نمی باشد، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید. خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کرده تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه باشید.
آیا هزینه پیک رایگان است؟
برای سفارشات بالای 100 هزار تومان، هزینه پاشنه یار(شخصی که علاوه بر ارسال و تحویل کفش جهت انتخاب محصول به شما یاری میدهد)رایگان در نظر گرفته میشود و چنانچه کلیه محصولات منتخب شما مرجوع گردد ،هزینه پیک دریافت میگردد.
با ثبت نام در فروشگاه اینترنتی پاشنه، از چه مزایایی بهره مند می شوید؟
سریع و ساده خرید کنید.
به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.
سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.
نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
از فروش های ویژه و تخفیف های فروشگاه اینترنتی پاشنه با خبر شوید.

چگونه می توانم در سایت ثبت نام کنم؟ آیا امکان ویرایش پروفایل من وجود دارد؟
برای ثبت نام در فروشگاه اینترنتی پاشنه، ابتدا گزینه ثبت نام در قسمت بالای صفحه سایت را انتخاب کرده، وارد صفحه مربوطه شده و اطلاعات درخواستی که شامل ایمیل و گذر واژه می باشد را وارد نمایید و سپس پس از ورود به تکمیل اطلاعات خود بپردازید. توجه داشته باشید که ایمیل و شماره موبایل صحیح وارد نمایید تا در صورت نیاز برای ارسال کالا با شما تماس گرفته شود.
چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی پاشنه، ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده و مشخصات فردی خود را وارد نمایید و همچنین می توانید در حین خرید مراحل ثبت نام را انجام دهید، سپس بعد از انتخاب کالای مورد نظر آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید را انجام دهید.
چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم؟
جهت پیگیری سفارش می توانید وارد حساب کاربری خود شده و در قسمت “سفارش ها” از وضعیت آن مطلع گردید. همچنین می توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی پاشنه تماس حاصل فرموده و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
در صورتی که خرید برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور خرید نیز برای شخص تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟
در صورت عدم تمایل برای دریافت فاکتور می توانید پس از ثبت سفارش با قسمت پیگیری سفارشات تماس حاصل فرموده و درخواست خود را اعلام نمایید و یا در قسمت توضیحات درخواست خود را ثبت کنید.
آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟
شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.
آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه اینترنتی پاشنه تماس بگیرم ؟
خیر، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت.
آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟
در صورتی که پس از ثبت سفارش تمایل به تغییر و یا لغو سفارش قبل از ارسال کالا را دارید می توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی پاشنه تماس حاصل نمایید و سفارش را کنسل یا تعویض کنید. توجه داشته باشید در صورتی که سفارشتان ارسال شده باشد، امکان لغو و یا تغییر آن وجود ندارد.
چگونه می توانم مبلغ سفارشم را پرداخت کنم؟
کاربران فروشگاه اینترنتی پاشنه، می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه اینترنتی پاشنه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین مشتریان شهر تهران می توانند پس از انتخاب محصول و اضافه کردن آن به سبد خرید، گزینه پرداخت هنگام دریافت را انتخاب کنند و با استفاده از دستگاه‏‏‌های کارت خوان سیار (POS) پس از تحویل کالا درب منزل پرداخت را انجام دهند.
از کدام کارت‌های بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود می‌توانم استفاده کنم؟
شما می‌توانید با استفاده از تمام کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.
آیا می توانم مبلغ سفارش خود را به صورت اقساط بپردازم؟
خیر ، در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد.
آیا پرداخت اینترنتی در سایت پاشنه (pashne.ir) امن است ؟
ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه‏‌ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه اینترنتی پاشنه بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید.
با مشاهده قسمت آدرس، در مرورگر وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود؛ به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
هزینه ارسال برای مشتریان به صورت رایگان می باشد. البته باید توجه داشت در صورتی که مشتری پس از ارسال سفارشات و مشاهده محصولات انتخابی از خرید آنها امتناع کند میبایست هزینه پیک را پرداخت کند.
اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت، باید چه کار کنم؟
در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی پاشنه اطلاع دهید. شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.
اگر کالایی که خریده ام ایراد، زدگی یا آسیب دیدگی داشت یا اینکه سایز آن مناسب نبود باید چه اقدامی را انجام دهم؟
شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما آمده است با کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی pashne در تماس باشید، آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد.
تا چند روز بعد از تحویل سفارش می توانم کالا خریداری شده ام را مرجوع کنم؟
شما فرصت دارید کالای خریداری شده خود را ظرف مدت 5 الی 7 روز مرجوع نمایید. البته می بایست پس از تحویل کالا تا 24 ساعت با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی پاشنه تماس گرفته و اعلام مرجوعی کالا را ثبت نمایید.
در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می شود؟
هنگامی که کالا عودت داده می ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و مبلغ به حساب مشتری حداکثر دو تا پنج روز کاری مسترد خواهد شد
آیا هزینه ارسال بازگشت کالا بر عهده مشتری می باشد؟
هزینه تعویض و مرجوع کالا بر عهده مشتری می باشد. در صورتی که کالا معیوب بوده یا با سفارش ثبت شده مشتری تناقض داشته باشد، هزینه بر عهده فروشگاه اینترنتی پاشنه خواهد بود.